hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > آیت الله رئیسی کارگزار تراز انقلاب اسلامی بود 

رئیس مرکز اسلامی گلستان در میرزاعلی یلقی:

آیت الله رئیسی کارگزار تراز انقلاب اسلامی بود 

حجت الاسلام دیلم گفت: آیت الله رئیسی در زمره کارگزاران تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مسئولیت خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را به ارمغان می آورد.

حجت الاسلام نورعلی دیلم در مراسم یادبود شهدای خدمت در حوزه علمیه اسلامیه میرزاعلی یلقی شهرستان آق قلا گفت: آیت الله رئیسی الگوی کامل کارگزار تراز انقلاب اسلامی بود که کارنامه درخشانی از اخلاص و مردم داری از خود به یادگار گذاشت.

وی بیان کرد: سخت کوشی، مسئولیت پذیری، گره گشایی، پیگیری تا حصول نتیجه، اعتقاد به مردم از دیگر ویژگی های شاخص آیت الله رئیسی بود. 
رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه، بعد از حکومت نورانی و ارزشمند پیامبر(ص) همه مسلمانان در پی تشکیل یک حکومت الهی بودند، افزود: دولت کریمه ای که در راستای حکومت پیامبر (ص) و در راستای عزت مسلمین و ذلت نفاق و مخالفان قرآن و پیامبر (ص) باشد.
حجت الاسلام دیلم گفت: ویژگی هایی برای این دولت کریمه در نظر گرفتند که همه ما اعتقاد داریم حکومت امام زمان که هم نام پیامبر (ص) براساس فرامین الهی و سنت پیامبر (ص) می باشد، خواهد آمد.
وی اظهار کرد: توحید و وحدت جهانی، تکامل نیروهای عقل و اندیشه، عدالت، امنیت، برادری، تکلیف محوری، شفافیت، مشارکت جویی، پاسخگویی، دوری از تکبر و خودبرتربینی، ریشه کن کردن فقر و در پایان حکومت بر قلوب مردم از ویژگی های ارزشمند دولت کریمه است.
رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: اعتقاد داریم هر دولت و حکومتی که این ویژگی های مثبت را داشته باشد مورد احترام و تکریم است و این حکومت پیش فرض آن داشتن کارگزاران جامعه اسلامی است.
حجت الاسلام دیلم گفت: رمز موفقیت و برقراری این حکومت ها داشتن کارگزار در تراز اسلام و در تراز حکومت اسلامی است. در انقلاب اسلامی با زعامت امام راحل و در دولت آیت الله رئیسی جمعی از شاخصه های مثبت به عنوان کارگزار جامعه اسلامی در وجود شهید آیت رئیسی وجود داشت و وی در زمره کارگزاران تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مسئولیت خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را به ارمغان می آورد.
وی تصریح کرد: امروز هیچ کس اخلاص، مردم داری، کار شبانه روزی و جهادی آیت الله رئیسی را نقد نمی کند و رمز ماندگاری و محبوبیت آیت الله رئیسی در آیین تشییع وی قابل مشاهده بود.
رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: آیت الله رئیسی در باب حکومت اسلامی، مصداق کامل ولایت مدرای و حمایت بی چون و چرا از ولایت فقیه بود. امروز در حالی که در خاورمیانه و کشورهای اطراف پرتلاطم و جنگ و خونریزی وجود دارد ما در حاشیه امن هستیم، بخاطر دیده بان و سکاندار انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری است.
حجت الاسلام دیلم با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی دغدغه عالمانه ای در وحدت بین مسلمین و تشکیل تمدن نوین اسلامی داشت، گفت: آیت الله رئیسی مدافع جبهه مقاومت بود و در اغلب سخنرانی ها و صحبت هایش به شناخت حربه های دشمن و به وحدت و دوری از اختلافات تاکید داشت.
وی بیان کرد: خدا، ولایت فقیه و مردم، سه کلمه پرتکرار در کلام و گفتار آیت الله رئیسی بود و اعتقاد و معنویت را به جامعه برگرداند و به عنوان یک عالم و روحانی در راس امور مملکت در قلوب مردم باقی ماند.
رئیس مرکز اسلامی گلستان همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیشرو گفت: با حضور پرشور، افرادی را انتخاب کنیم که گفتمان شهید آیت الله رئیسی را ادامه بدهند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد